Проєктна діяльність у закладі освіти

У розпорядженні педагогіки різні методики формування дослідницьких навичок. Це, насамперед, технології проблемного навчання, метод проєктів, моделювання та інші. Останнім часом педагогічний колектив школи разом із здобувачами освіти концентрує свою увагу на особливостях проєктного методу навчання
Одним з основних пріоритетів розвитку освіти є розвиток її науково-дослідної та науково-технічної діяльності, інтеграція науки й освіти. «Бігти з усіх ніг, щоб тільки залишитись на місці», - ця крилата фраза, що належить перу великого письменника та вченого Льюіса Керролла, стала девізом для наших педагогів.
Проєктне навчання іноді розглядають як альтернативу класно-урочної системи навчання. Однак деякі науковці вважають, що його варто використовувати як доповнення до інших видів навчання. У сучасній школі можна виділити чотири основні напрями, при яких ефективно застосовувати методи проєктів:
  • проєкт як метод навчання на уроці;
  • проєктні технології дистанційного навчання;
  • для формування дослідницьких навичок школярів у позаурочній роботі;
  • як метод організації дослідницької діяльності вчителів
Педагоги та школярі нашого закладу освіти теж залучились до проєктної діяльності.
Паспорти проєктів, розроблених здобувачами освіти нашого закладу освіти під керівництвом педагогів можна переглянути за цим посиланням.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.