/Files/images/Ключ.png

МІСІЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:
Виховання соціально активної, всебічно розвиненої особистості, здатної до саморозвитку та самореалізації



/Files/images/Родина.png БАЧЕННЯ
БАТЬКИ ОЧІКУЮТЬ ВІД ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:

  • Якнайкращої підготовки до майбутнього продовження навчання.
  • Розвитку індивідуальних здібностей і талантів.
  • Вихованої, морально стійкої особистості, яка поважає та дотримується законів, основних прав, обов'язків своєї держави.
  • Навчити дітей мислити, бути самостійними при пошуку інформації.
  • Навчання зразкових міжособистісних стосунків.
  • Профілактики від різних видів залежності та проблем, пов'язаних з періодом дозрівання.
  • Сприяти фізичному, здоровому розвитку дітей.


/Files/images/Клас.png ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ ОЧІКУЮТЬ ВІД ЗАКЛАДУ:
  • Врахування їхніх інтересів, проблем.
  • Розуміння і толерантність вчителів.
  • Справедливого оцінювання.
  • Організації гуртків за інтересами і додаткових занять.
  • Вільного доступу до комп'ютерів, а також організації різноманітних заходів.






/Files/images/Спілкування.png ВЧИТЕЛІ ОЧІКУЮТЬ ВІД БАТЬКІВ:
Зацікавлення досягненнями та потребами дитини, які проявляються в:
  • участі у різноманітних формах роботи, які організовує школа;
  • допомоги дітям у використанні додаткових занять, які організовує заклад освіти;
  • систематичної співпраці з класними керівниками з метою реалізації спільної виховної діяльності;
  • систематичного аналізу поведінки дітей;
  • участі у роботі учнівського самоврядування (класного, шкільного);
  • нести фінансову відповідальність за матеріальні пошкодження своїх дітей;
  • формування у дітей готовності до чітких корисних дій, участі у колективних корисних творчих справах;
  • допомоги у вирішенні потреб закладу освіти.

/Files/images/Учителі.png
РАЗОМ МИ ОЧІКУЄМО, ЩО ВИПУСКНИК НАШОГО ЗАКЛАДУ БУДЕ МАТИ:
  • високий рівень морального розвитку (гуманізм, совісність, гідність), сформованість особистісних рис громадянина України, сформовану потребу у самовдосконаленні, творчій діяльності, звичку до нормативної поведінки, розвитку емоційної сфери, сформовані етичні потреби;
  • сформованість системи знань відповідно до стандарту;
  • сформовану потребу у збереженні особистого здоров'я.








Для цього нам потрібний ефективно працюючий заклад освіти.
Стратегічні напрямки і завдання нашого закладу:

1. Наявність спільної мети, що означає чіткі цілі і завдання, націлені на певні досягнення, які педколектив доб­ре розуміє, поділяє і прагне виконати.

2. Створення в школі сприятливого мікро­клімату для організації навчально-виховного процесу, що означає: орієнтацію колективу закладу на вирішення проблем.

3. Згуртованість, співробітництво, єдність, комунікативність членів педколективу.

4. Участь педколективу в прийнятті рішень, акцентування уваги на усвідомленні по­зитивних результатів.

5. Позитивна поведінка здобувачів освіти та їх відповідальне ставлення до освітньої діяльності.

6. Практика вимогливого і справедливого заохочення здобувачів освіти, контакти та співробітництво з батьками.

7. Ефективна організація та здійснення освітнього процесу:

  • педагогічно доцільний розподіл здобувачів освіти по класах, створення відповідного темпу навчання та вирівнювання їх можливостей;
  • ефективні навчальні методики, індивідуальний розвиток здобувачів освіти, групові форми і методи роботи, координація навчаль­них планів та навчального процесу;
  • наявність системи вимог, в якій не допускається зниження досягнень здобувачів освіти нижче державних стандартів;
  • максимальне використання часу для навчання;
  • акцентування уваги на оволодінні здобувачами освіти основни­ми навчальними навичками;
  • наявність методик і засобів для періодичного спостереження за розвитком здобувачів освіти;
  • практично-зорієнтоване вдосконалення та розвиток педагогів у закладі освіти.

8. Формування здобувача освіти як активного, свідомого, творчого суб’єкта освітнього процесу:

  • створення та реалізація проекту «Патріот України» , трикутника «Рада закладу освіти - адміністрація – рада самоврядування здобувачів освіти»,.
  • розвиток системи профорієнтаційної освіти з метою самореалізації особистості в освітньому просторі.
  • здійснення подальшого супроводу випускників закладу з метою співпраці «випускник - заклад освіти», взаємодії та модернізації роботи центру «Випускник».
  • виховання загальнолюдських цінностей, національної самобутності через традиційні та інноваційні технології у освітньому процесі.
  • виховання правової культури в умовах демократичного суспільства.
  • реалізація проекту «Батьківська академія» з метою співпраці «заклад освіти - батьки».
  • продовження впровадження екологічної програми «Зелена планета» з метою створення здорового простору навколишнього середовища.
  • формування національної самоідентичності та міжкультурної толерантності з урахуванням внутрішніх міжетнічних, міжрелігійних відносин і перспектив інтеграції українського суспільства в європейський простір.

9. Забезпечення виконання освітньої програми розвитку «Школа здоров’я» з метою формування у дітей позитивного відношення до здорового способу життя:

  • створення в закладі освіти цілісної системи позитивного підходу до здорового способу життя, забезпечення якісної підготовки здоров’язберігаючих технологій навчання та виховання.
  • сприяння формуванню підстав для критичного мислення відносно знань, навичок, практичних дій, направлених на збереження здоров’я.
  • забезпечення здобувачів освіти необхідною інформацією для формування особистої стратегії, яка б дозволила зберегти і зміцнити здоров’я.
  • створення науково-інформаційного простору з питань збереження та зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу.
  • розширення та урізноманітнення шляхів взаємодії закладу освіти, батьків і громадськості в контексті зміцнення здоров’я.

10. Ефективне керівництво,що означає:

  • спостереження та контроль за діяльністю закладу освіти як педагогічної системи;
  • надання своєчасної допомоги вчителям;
  • педагогічно доцільне керівництво освітнім процесом;
  • забезпечення сприятливого психологічного мікроклімату в колективі.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.