МІСІЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:
Виховання соціально активної, всебічно розвиненої особистості, здатної до саморозвитку та самореалізації
БАЧЕННЯ
БАТЬКИ ОЧІКУЮТЬ ВІД ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:
- Якнайкращої підготовки до майбутнього продовження навчання.
- Розвитку індивідуальних здібностей і талантів.
- Вихованої, морально стійкої особистості, яка поважає та дотримується законів, основних прав, обов'язків своєї держави.
- Навчити дітей мислити, бути самостійними при пошуку інформації.
- Навчання зразкових міжособистісних стосунків.
- Профілактики від різних видів залежності та проблем, пов'язаних з періодом дозрівання.
- Сприяти фізичному, здоровому розвитку дітей.
ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ ОЧІКУЮТЬ ВІД ЗАКЛАДУ:
- Врахування їхніх інтересів, проблем.
- Розуміння і толерантність вчителів.
- Справедливого оцінювання.
- Організації гуртків за інтересами і додаткових занять.
- Вільного доступу до комп'ютерів, а також організації різноманітних заходів.
ВЧИТЕЛІ ОЧІКУЮТЬ ВІД БАТЬКІВ:
Зацікавлення досягненнями та потребами дитини, які проявляються в:
- участі у різноманітних формах роботи, які організовує школа;
- допомоги дітям у використанні додаткових занять, які організовує заклад освіти;
- систематичної співпраці з класними керівниками з метою реалізації спільної виховної діяльності;
- систематичного аналізу поведінки дітей;
- участі у роботі учнівського самоврядування (класного, шкільного);
- нести фінансову відповідальність за матеріальні пошкодження своїх дітей;
- формування у дітей готовності до чітких корисних дій, участі у колективних корисних творчих справах;
- допомоги у вирішенні потреб закладу освіти.
РАЗОМ МИ ОЧІКУЄМО, ЩО ВИПУСКНИК НАШОГО ЗАКЛАДУ БУДЕ МАТИ:
- високий рівень морального розвитку (гуманізм, совісність, гідність), сформованість особистісних рис громадянина України, сформовану потребу у самовдосконаленні, творчій діяльності, звичку до нормативної поведінки, розвитку емоційної сфери, сформовані етичні потреби;
- сформованість системи знань відповідно до стандарту;
- сформовану потребу у збереженні особистого здоров'я.
Для цього нам потрібний ефективно працюючий заклад освіти.
Стратегічні напрямки і завдання нашого закладу:
1. Наявність спільної мети, що означає чіткі цілі і завдання, націлені на певні досягнення, які педколектив добре розуміє, поділяє і прагне виконати.
2. Створення в школі сприятливого мікроклімату для організації навчально-виховного процесу, що означає: орієнтацію колективу закладу на вирішення проблем.
3. Згуртованість, співробітництво, єдність, комунікативність членів педколективу.
4. Участь педколективу в прийнятті рішень, акцентування уваги на усвідомленні позитивних результатів.
5. Позитивна поведінка здобувачів освіти та їх відповідальне ставлення до освітньої діяльності.
6. Практика вимогливого і справедливого заохочення здобувачів освіти, контакти та співробітництво з батьками.
7. Ефективна організація та здійснення освітнього процесу:
- педагогічно доцільний розподіл здобувачів освіти по класах, створення відповідного темпу навчання та вирівнювання їх можливостей;
- ефективні навчальні методики, індивідуальний розвиток здобувачів освіти, групові форми і методи роботи, координація навчальних планів та навчального процесу;
- наявність системи вимог, в якій не допускається зниження досягнень здобувачів освіти нижче державних стандартів;
- максимальне використання часу для навчання;
- акцентування уваги на оволодінні здобувачами освіти основними навчальними навичками;
- наявність методик і засобів для періодичного спостереження за розвитком здобувачів освіти;
- практично-зорієнтоване вдосконалення та розвиток педагогів у закладі освіти.
8. Формування здобувача освіти як активного, свідомого, творчого суб’єкта освітнього процесу:
- створення та реалізація проекту «Патріот України» , трикутника «Рада закладу освіти - адміністрація – рада самоврядування здобувачів освіти»,.
- розвиток системи профорієнтаційної освіти з метою самореалізації особистості в освітньому просторі.
- здійснення подальшого супроводу випускників закладу з метою співпраці «випускник - заклад освіти», взаємодії та модернізації роботи центру «Випускник».
- виховання загальнолюдських цінностей, національної самобутності через традиційні та інноваційні технології у освітньому процесі.
- виховання правової культури в умовах демократичного суспільства.
- реалізація проекту «Батьківська академія» з метою співпраці «заклад освіти - батьки».
- продовження впровадження екологічної програми «Зелена планета» з метою створення здорового простору навколишнього середовища.
- формування національної самоідентичності та міжкультурної толерантності з урахуванням внутрішніх міжетнічних, міжрелігійних відносин і перспектив інтеграції українського суспільства в європейський простір.
9. Забезпечення виконання освітньої програми розвитку «Школа здоров’я» з метою формування у дітей позитивного відношення до здорового способу життя:
- створення в закладі освіти цілісної системи позитивного підходу до здорового способу життя, забезпечення якісної підготовки здоров’язберігаючих технологій навчання та виховання.
- сприяння формуванню підстав для критичного мислення відносно знань, навичок, практичних дій, направлених на збереження здоров’я.
- забезпечення здобувачів освіти необхідною інформацією для формування особистої стратегії, яка б дозволила зберегти і зміцнити здоров’я.
- створення науково-інформаційного простору з питань збереження та зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу.
- розширення та урізноманітнення шляхів взаємодії закладу освіти, батьків і громадськості в контексті зміцнення здоров’я.
10. Ефективне керівництво,що означає:
- спостереження та контроль за діяльністю закладу освіти як педагогічної системи;
- надання своєчасної допомоги вчителям;
- педагогічно доцільне керівництво освітнім процесом;
- забезпечення сприятливого психологічного мікроклімату в колективі.
Коментарi